Torstai 20.2.2020
HUOMIO! Tänään klo 19-20 aerobinen yhden viikon tauolla. (salilla on tapahtuma,mikä vaatii molemmat salin puolet käyttöön) KEHONHUOLTO 20-21 WORKOUT EMOM x 36 MINUTES MIN 1 — :50 sec. Reps of ”KB Flow” (53/35)|(35/26)* MIN 2 — :50 sec. Reps of ”BW Flow”** MIN 3
Lue lisää
Keskiviikko 19.2.2020
STRENGTH 5 SETS* 1 Push Press + 2 Push Jerk + 3 Split Jerks *Start moderate and build to heavy set with perfect mechanics. Bar can come from the rack or the floor. (Score is Load) WORKOUT AMRAP x 10 MINUTES 6 Push Jerk (155/105)|(115/75) 9 Up and down 12/9 Cal Row (Score is Rounds + Reps) OPTIONAL
Lue lisää
Tiistai 18.2.2020
Hyvät salin asiakkaat, lähestymme teitä kiitoksella! On ollut todella hienoa huomata, että olette lähestulkoon kaikki saaneet otettua uuden leimauslaitteen käyttöön. Saamme tämän uuden systeemin kautta erittäin arvokasta tietoa tuntikävijämääristä sekä käyttäytymisestänne ja pystymme näin nopeammin
Lue lisää
Maanantai 17.2.2020
WORKOUT FOR TIME* 500 Row 50 Box Jump + Step-Down (60/50) 40 Double KB/DB Front Rack Lunges (35/25) 30 Hand Release Push-ups 50 Up-Downs 30 Hand Release Push-ups 40 DBL KB/DB FR Lunges 50 Box Jump + Step-Down 60 KB russian swings (24/16 kg) *Weight Vest Optional (Score is Time) COOL DOWN FOR
Lue lisää
Sunnuntai 16.2.2020
Seuraavan viikon ohjelmointipohja MA condition TI deadlift + deadlift metcon KE push press/jerk/split jerk+ amrap TO aerobiset HUOM! klo 19-20 aerobinen 1 viikon tauolla. (salilla tapahtuma,mikä vaatii 2 salin puolta) PE benchmark day LA condition w/partner ”RYTKY” YHTEISLÄHDÖT ilman
Lue lisää
Lauantai 15.2.2020
WORKOUT AMRAP x 18 MINUTES 15 KB Sumo DL High Pull (70/53)|(53/35) 12 Toes 2 Bar 9 Ring Row or Strict Pull-Up 200m Med Ball Run (20/14)|(14/10) ”FINISHER” 3 SETS* 10-15 Bench Press or KB floor press(Athlete Choice, Unbroken) 20 Slow Tucks-Ups -Rest as Needed b/t Sets- (Score is
Lue lisää
Perjantai 14.2.2020
ON A 10:00 RUNNING CLOCK… Practice Your Handstand Push-Ups* *Different Drills Depending on Level: Intro – Box HS Push-Up, HS Hold, or HS Negs Intermediate – Strict or Kipping in Small Sets Advanced – Deficit Strict or Kipping for Reps ”LOVE LOSS” Hyvää
Lue lisää
Torstai 13.2.2020
Aerobinen: 3 rounds: 3 min Ski Erg (easy pace) 2 min AMRAP LEFT HAND 5 KB clean,5 KB FR lunge,5 KB squat (light or moderate weight) 3 min: Assault runner or Bike (easy pace) 2 min AMRAP RIGHT HAND 5 KB clean,5 KB FR lunge,5 KB squat (light / moderate weight) *Advanced athletes can do KB snatch
Lue lisää
Keskiviikko 12.2.2020

STRENGTH ON A 15:00 RUNNING CLOCK… Build to Heavy 5-Rep Deadlift (Score is Load) WORKOUT ”CHRISTINE” 3 ROUNDS FOR TIME 500m Row 12 Deadlifts (Bodyweight)* 21 Box Jumps (20″) *BW DL should be considered relatively light and done unbroken.  

Lue lisää
Tiistai 11.2.2020
STRENGTH 5 SETS* 2 Push Press +1 Push Jerk + 1 Split Jerk *Start moderate-light and build to moderate-heavy set with perfect mechanics. Bar can come from the rack or the floor. (Score is Load) WORKOUT EMOM x 12 MINUTES MIN 1 – 7 Push Press then Max Push Jerks Until :50 (115/75)|(75/55) MIN 2
Lue lisää
Maanantai 10.2.2020
SKILLS Bar Muscle-Ups and kipping skills WORKOUT  AMRAP x 7 MINUTES Bar Muscle-Ups 1-2-3-4…and so on Hang Power Clean 2-4-6-8..and so on (155/105)|(115/75) -Rest 3:00- AMRAP x 5 MINUTES Pick-Up Where You Left Off! (Score is Rounds + Reps) FINISHER 3 SETS 30 MB Russian Twists or 15/15 Side
Lue lisää
Sunnuntai 9.2.2020
Seuraavan viikon ohjelmointipohja MA Bar MU / kipping skill + metcon and finisher TI Barbell complex: Overhead + 12 min EMOM KE Deadlift + deadlift benchmark metcon TO Aerobiset PE Handstand push up skills + ”LOVE LOSS” LA AMRAP + Finisher RYTKY-palvelumme kehittyy! Salimme vuoden
Lue lisää
Lauantai 8.2.2020
HYVÄT ASIAKKAAT! Muutoksia tuntikalenteriin: tänä lauantaina ja seuraavan viikon tiistaista eteenpäin. Lauantain iltapäiväWOD siirtyy 30 minuuttia eteenpäin klo 15.30-16.30.  Huomio! Sauna on lämmin lauantaisin wodien ajan. Seuraavasta tiistaista lähtien kalenterissa on klo 6 aerobinen Ohjelma
Lue lisää
Perjantai 7.2.2020
WARM UP  AND Teaching & Pacing   ”BENCHMARK WORKOUT” ”DEATH ROW” EMOM x 20 MINUTES* MIN 1 — 20/15 Cal Row MIN 2 — 15 Burpees *Scale as needed to accomplish the work in each minute in :50-:45 or less. * The goal for today’s workout is to pick a pace that
Lue lisää
Torstai 6.2.2020

AEROBINEN 2 rounds: 4 min Row easy/moderate pace 1 min Alt. Plank Shoulder Taps 4 min Ski easy/moderate pace 1 min lateral squat 4 min sled drag light weight 1 min walking lunges   FOR QUALITY AND MINIMUM REST 3 rounds 15 Med. Ball Squat Cleans 50+50 m 1 hand farmers carry (KB) 15 Calf

Lue lisää
Keskiviikko 5.2.2020
STRENGTH Back Squat* 1-1-1-1-1 *Start moderate-heavy and build to heaviest single rep. (Score is Weight) WORKOUT 3 ROUNDS INTERVAL / rest 1 min between rounds 250/200m Row 10 Front Squat (135/95)|(95/65) 15 Wall balls (20/14)(14/10) OPTIONAL COOL DOWN FOR RECOVERY 3:00 Recovery Pace Bike 3:00 Foam
Lue lisää
Tiistai 4.2.2020
WORKOUT DEATH BY (7:00 CAP)…. 6 Russian KB Swings (70/53)|(53/35) Reps increase by 6 every minute. 6-12-18…and so on -Rest 3:00- DEATH BY (7:00 CAP)… 5 Up-Down Box Jump Over (20) Reps increase by 5 every minute. 5-10-15…and so on -Rest 3:00- DEATH BY (7:00 CAP)… 4
Lue lisää
Maanantai 3.2.2020

STRENGTH Bench Press or Floor press reps 10-10-10 (Score is Weight) WORKOUT ”EMOM” x 12 MINUTES MIN 1 – 22 Bodyweight Forward Lunges MIN 2 – 15/12 Cal Bike MIN 3 – 20 Alt. DB Snatch (50/35)|(30/20)    

Lue lisää
Sunnuntai 2.2.2020
Hyvät asiakkaat, meillä on mahtavia uutisia: RYTKY-palvelumme kehittyy! Salimme vuoden teeman mukaisesti on tavoitteenamme ammattimaistaa toimintaa ja siihen liittyen haluamme siirtyä enevissä määrin pois muilta alustoilta (fb/insta) sillä se lisää kommunikaatiokatkoksia eikä näin tavoita eri
Lue lisää
Lauantai 1.2.2020
WORKOUT AMRAP x 20 MINUTES 40 Single DB Front Squat (50/35)|(35/20) 30 Sit-Ups 20 Alt. DB Snatch 10 Alt. Single DB Burpee *For both the DB Snatch and DB Burpee, athletes must switch arms when the DB goes back to the ground. COOL DOWN FOR RECOVERY 7:00 of Stretching 1:00 Dragon (L) 1:00 Dragon (R)
Lue lisää
Perjantai 31.1.2020
STRENGTH 3-3-3-3-3 Strict Press* *Start moderate and build to heaviest set of 3. (Score is Weight) WORKOUT 2 ROUNDS FOR TIME 15 Push Press (115/75)|(75/55) 25 Box Jump (24/20) -Rest 1:00- FOR TIME 30 Push Press (115/75)|(75/55) 50 Box Jumps (24/20) (Score is Total Time) Rookie wod klo 17 Ring
Lue lisää
Torstai 30.1.2020
Hyvä CrossFit Porin asiakas,  Liikunta ja sen tuoma hyvinvointi parantavat tunnetusti elämänlaatua. Meidän tehtävämme on osaltamme auttaa Sinua voimaan paremmin omassa arjessasi.  Menneinä vuosina olemme investoineet paljon salimme kehittämiseen esimerkiksi treenitilojen ja välineistön
Lue lisää
Keskiviikko 29.1.2020
WORKOUT EMOM x 18 MINUTES MIN 1 – 3 Hang Power Snatch (Building) MIN 2 – 9, 12, or 15 Toes to Bar MIN 3 – 9, 12, or 15 Hand Release Push-Ups *Athletes can choose which rep scheme they follow in the bodyweight movements. Power Snatch starts light then can build every round or every
Lue lisää
Tiistai 28.1.2020
VALMENTAJAT TREENAA 💪 (videon kuvannut Margus Kopelma) ❓Jos olet koskaan miettinyt mitä meidän salilla puuhataan: tässä yksi esimerkki helposta treenistä, jonka voi helposti sovittaa omalle tasolle sopivaksi. Haluatko mukaan? ➡️Maaliskuun kurssipaikat ovat myynnissä nyt. OSTA TÄSTÄ Haluaisitko
Lue lisää
Maanantai 27.1.2020
Hyvät asiakkaat, Palvellaksemme teitä entistä paremmin jatkossa ja ennakoidaksemme asiakaskäyttäytymistänne otammekin käyttöön pakollisen sisäänkirjautumisen avainkortilla salille tullessa. Tarkkasilmäisimmät ovatkin varmasti huomanneet aulan uuden lukulaitteen. Edellytämme kaikkien asiakkaiden
Lue lisää
Sunnuntai 26.1.2020

Seuraavan viikon ohjelmointipohja MA Skills + ”Uppercut” TI Back squat and squat metcon KE Hang power snatch + bodyweight metcon TO Aerobiset PE Strict press + metcon LA Condition + cool down for recovery    

Lue lisää
Lauantai 25.1.2020
PARTNER WORKOUT IN TEAMS OF 2… FOR TIME* 120 Thrusters (135/95)|(95/65) 120 Up-Downs *P1 works while P2 rests. Reps can be broken up and completed in any order. (Score is Time) COOL DOWN FOR RECOVERY 3:00 Slow Bike, Row or Walk 3:00 Foam Rolling Quads or stretch Quads 3:00 Foam Rolling Upper
Lue lisää
Perjantai 24.1.2020
BENCHMARK WORKOUT ”BASELINE I” (treeni toistetaan vuoden aikana vielä 2 kertaa) I. ON A 12:00 RUNNING CLOCK… Row 2000m or 1600m Arunner  then in Remaining Time Max Meters on Ski erg (Score is Meters. Also Note 2000 m time. ) -Rest as Needed*- II. AMRAP x 12 MINUTES 6 Strict
Lue lisää
Torstai 23.1.2020

Aerobinen 2 x on the min 18 minutes with easy/moderate pace 18 min ”OTM” Ski cals 20-25 Plate Ground to OH 18 min ”OTM” Row cals 12-14 box step ups (no extra weight) 2 min rest between amraps FINISHER 3 SETS 10 Clam Shells/Side 20 Slow Arm Haulers :30 Hollow Hold (No Measure) KEHONHUOLTO klo

Lue lisää
Keskiviikko 22.1.2020
Hyvät asiakkaat, palautteista kävi hyvin selväksi, ettette edelleenkään halua tunneille ajanvaraussysteemiä. Arvostatte mahdollisuutta tulla tunneille silloin kun se teille parhaiten sopii, spontaanisti ilman painetta pysyä viikkoa etukäteen suunnitelluissa aikatauluissa. Toiveitanne asiassa on
Lue lisää
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22