Maanantai 27.1.2020
Hyvät asiakkaat, Palvellaksemme teitä entistä paremmin jatkossa ja ennakoidaksemme asiakaskäyttäytymistänne otammekin käyttöön pakollisen sisäänkirjautumisen avainkortilla salille tullessa. Tarkkasilmäisimmät ovatkin varmasti huomanneet aulan uuden lukulaitteen. Edellytämme kaikkien asiakkaiden
Lue lisää
Sunnuntai 26.1.2020

Seuraavan viikon ohjelmointipohja MA Skills + ”Uppercut” TI Back squat and squat metcon KE Hang power snatch + bodyweight metcon TO Aerobiset PE Strict press + metcon LA Condition + cool down for recovery    

Lue lisää
Lauantai 25.1.2020
PARTNER WORKOUT IN TEAMS OF 2… FOR TIME* 120 Thrusters (135/95)|(95/65) 120 Up-Downs *P1 works while P2 rests. Reps can be broken up and completed in any order. (Score is Time) COOL DOWN FOR RECOVERY 3:00 Slow Bike, Row or Walk 3:00 Foam Rolling Quads or stretch Quads 3:00 Foam Rolling Upper
Lue lisää
Perjantai 24.1.2020
BENCHMARK WORKOUT ”BASELINE I” (treeni toistetaan vuoden aikana vielä 2 kertaa) I. ON A 12:00 RUNNING CLOCK… Row 2000m or 1600m Arunner  then in Remaining Time Max Meters on Ski erg (Score is Meters. Also Note 2000 m time. ) -Rest as Needed*- II. AMRAP x 12 MINUTES 6 Strict
Lue lisää
Torstai 23.1.2020

Aerobinen 2 x on the min 18 minutes with easy/moderate pace 18 min ”OTM” Ski cals 20-25 Plate Ground to OH 18 min ”OTM” Row cals 12-14 box step ups (no extra weight) 2 min rest between amraps FINISHER 3 SETS 10 Clam Shells/Side 20 Slow Arm Haulers :30 Hollow Hold (No Measure) KEHONHUOLTO klo

Lue lisää
Keskiviikko 22.1.2020
Hyvät asiakkaat, palautteista kävi hyvin selväksi, ettette edelleenkään halua tunneille ajanvaraussysteemiä. Arvostatte mahdollisuutta tulla tunneille silloin kun se teille parhaiten sopii, spontaanisti ilman painetta pysyä viikkoa etukäteen suunnitelluissa aikatauluissa. Toiveitanne asiassa on
Lue lisää
Tiistai.21.1.2020
STRENGTH FOR LOAD 3×3* Hang Power Clean *Goal is heavier than the final set of loading in the workout. (Score is Weight) WORKOUT FOR TIME* 15-12-9 Hang Power Clean (95/65)|(65/45) Box Jump (24) into… 12-9-6 Hang Power Clean (135/95)|(95/65) Box Jump (30) into… 9-6-3 Hang Power
Lue lisää
Maanantai 20.1.2020
SKILLS  ON A 7:00 RUNNING CLOCK… Pull-Up Progression *Bar Hold Front / Back Positions Dynamic Kip Swing etc.. into… 5 SETS FOR QUALITY 2 Kip Swing + 1 Pull-Up + 2 Kip Swing (No Measure) WORKOUT AMRAP x 12 MINUTES 8 C2B Pull-Ups 200 m Run *scale to 250/200 m row (Score is Rounds + Reps)
Lue lisää
Sunnuntai 19.1.2020
Seuraavan viikon ohjelmointi pohja MA skills + metcon TI hang power clean + metcon KE Benchmark test TO aerobiset PE Benchmark test LA Partner workout Seuraavalla viikolla teemme 2 KPL harjoituksia (KE ja PE) jotka toistetaan tämän vuoden aikana 3 kertaa. Tämä mahdollistaa kehityksen seurannan ja
Lue lisää
Lauantai 18.1.2020

WORKOUT ON A 10:00 RUNNING CLOCK… Max Cal Bike* *Every 2:00 including 3,2,1 go..perform 10 Up-Downs -Rest 3:00- AMRAP x 10 MINUTES 10 Box Jumps (24/20) 10 DB Bent Over Row (50/35)|(35/20) (Score is Rounds + Reps –Add Cals to Reps) COOL DOWN FOR RECOVERY 8:00 of Stretching  

Lue lisää
Perjantai 17.1.2020
SKILL ON A 12:00 RUNNINGCLOCK… 8:00 – Practice Kipping HSPUBreakdown 4:00 – Practice Tempo DL Drill w/ Empty Barbell (No Measure) BENCHMARK WORKOUT ”DIANE”  FOR TIME 21-15-9 Deadlift (225/155)|(155/105) Handstand Push-up FINISHER ”TABATA” 8 ROUNDS, :20 ON /
Lue lisää
Torstai 16.1.2020

Aerobinen: On the min for 42 minutes: 50s echo bike or assault runner 50s row 50s 10 reps V-ups and rest of the time ”up and dow” 50s ski 50s TGU w/light weight rest Kehonhuollossa; Koko kehon rullailua sekä pitkäkestoisia venytyksiä.

Lue lisää
Keskiviikko 15.1.2020
STRENGTH ON A 15:00 RUNNING CLOCK… Build to a Heavy Set of the Complex: 1 Power Snatch + 1 Squat Snatch + 1 Overhead Squat (Score is Weight) WORKOUT EMOM x 4 MINUTES 5 Burpees then Max Reps of Squat Snatch (95/65)|(65/45) -Rest 2:00- EMOM x 4 MINUTES 5 Burpees then Max Reps of Squat
Lue lisää
Tiistai 14.1.2020

WORKOUT 4 ROUNDS FOR TIME 75 Double Unders 500/450m Row 25 Hand Release Push-ups FINISHER 3 SETS 25 Empty Barbell Curls 25 Glute Bridge-Ups (No Measure) Rookie WOD klo 19  Etukyykky ja Rinnallevetoa + Intervalli kuntoharjoitus  

Lue lisää
Maanantai 13.1.2020
SKILLS FOR QUALITY* 3 Kip Swings + 3 Kip Swings & Knees Up + 3 Toes to Bar *Goal of this session is to practice progression,cycling, and connectingreps. Reduce reps as needed to complete the 3 movements. WORKOUT ”TABATA” 8 ROUNDS, :20 ON / :10 OFF TABATA 1 Russian KB Swing
Lue lisää
Sunnuntai 12.1.2020
ALKUVUODEN AIKATAULUMUUTOKSET MA:Normaali (alkeiskurssit alkavat vasta klo 19 ma ja ke) TI: Normaali *Rookie wod klo 19-20 KE: Normaali TO: Aerobinen myös klo 19-20 ja KEHONHUOLTO klo 20-21 PE: Normaali *Rookie wod klo 17 LA: Iltapäivä wod klo 15 *Rookie wod = tämä tunti on suunniteltu harrastuksen
Lue lisää
Lauantai 11.1.2020
HUOM! WOD MYÖS KLO 15  PARTNER WORKOUT IN TEAMS OF 2… AMRAP x 20 MINUTES* Partner 1 Completes… 100m Run (shuttle run / assault runner 12 Wall Balls (20/14)|(14/10 6 Burpees While Partner 2 Rests P1 completes a full round while P2 rests then switch. (Score is Rounds + Reps) PARTNER
Lue lisää
Perjantai 10.1.2020
  BURGENER WARM-UP 3 SETS FOR QUALITY* 5 Down + Finish 5 Elbows High + Outside 5 Muscle Snatch 5  Snatch Drops 5 Hang Snatch *With PVC or Empty Barbell -Rest as Needed b/t Sets- WORKOUT FOR TIME 18-12-6 Up-Down + Box Jump Over (24/20) Hang Power Snatch (115/75)|(75/55) -Rest 2:00- 6-12-18
Lue lisää
Torstai 9.1.2020

Aerobinen: 18 min for quality! 90 sec ski 10 Strict Knees to Elbow 15 leg lifts on the floor etc 4min rest 18min for quality! 60 sec row 10 (empty bar/light weight) Hang muscle clean 12  box step ups ( you can use 1 x light kb) or Prowler push — KEHONHUOLTO TUNTI KLO 20-21

Lue lisää
Keskiviikko 8.1.2020
Ohjelmoinnista 2020 vuoden 2020 tavoitteemme on parantua fyysisen harjoittelun joka osa-alueella – muistathan siis, että teemme asioita pitkän aikavälin tavoitteet silmällä pitäen. Parhaiten tavoitteeseen pääsemme jakamalla vuosi noin kahden kuukauden mittaisiin painotuksiin. Tulemme myös
Lue lisää
Tiistai 7.1.2020
HYVÄT ASIAKKAAT!  ”TISKI” PALVELUN VAKIO AJAT TI KLO 17.00-19.00 TO KLO 18.00-19.00 TISKILLÄ HOITUU *Voit tuoda liikuntasetelit ja hoitaa myös sähköisiä ”liikuntaseteli” asioita. Hyväksymme kaikki yleiset (smartum, edenred, tyky-setelit ja kortit) *Laskutusasiat ja
Lue lisää
Sunnuntai 5.1.2019 – Maanantai 6.1.2020
HYVÄT ASIAKKAAT! Aikatauluihin tulee muutoksia ja lisäyksiä tulevasta viikosta eteenpäin. MA: Nyt ma ei loppiaisen takia Wodeja, muuten pysyy tulevista viikoista eteenpäin kuten tähän asti (alkeiskurssit alkavat vasta klo 19 ma ja ke) TI: Normaali *Rookie wod klo 19-20 KE: Normaali TO: Aerobinen
Lue lisää
Lauantai 4.1.2020
HUOMIO ! Tästä lauantaista lähtien toivottu ja pysyvä iltapäivä wod klo 15-16 PS: Sauna on lämmin lauantaisin klo  11 –  16.30 WORKOUT ”OPEN 20.5” FOR TIME 40 Ring Muscle-Ups* 80 Cal Row 120 Wall Balls (20/14)|(14/10) *Reps can be broken up and completed in any order ! -20:00 Hard
Lue lisää
Perjantai 3.1.2020

STRENGTH ON A 25:00 RUNNING CLOCK… Build to 1RM Clean & Jerk (Score is Weight) WORKOUT 3 ROUNDS FOR TIME 10 Power Clean (155/105)|(115/75) 10 Shoulder to Overhead  

Lue lisää
Torstai 2.1.2020

TÄNÄÄN  Klo 6 WOD ja klo 19 kehonhuolto TAUOLLA ( klo 19-20 on aerobinen tilalla) + ILLALLA TISKI AUKI klo 17-19    WORKOUT EMOM x 36 MINUTES MIN 1 – 10 Pike push up/ Push-Ups + shoulder taps (max 45 sec.) MIN 2 – Bike 45 sec. (cals) MIN 3 – 10 Pull up / Ring

Lue lisää
Tiistai 31.12.2019
WOD TÄNÄÄN klo 10 ja klo 15 ja 16   NCFIT CLASSIC WORKOUT ”THE 20/20 EXPERIENCE”AMRAP x 20 MINUTES 20 Box Jumps (24/20) 20 Push Press (115/75)|(75/55) *Every 3:00 including 3,2,1 go…perform 20 Sit-Ups These “named” workouts will show back up on occasion. (Score is Rounds +
Lue lisää
Maanantai 30.12.2019

STRENGTH ON A 25:00 RUNNING CLOCK… Build to 1RM Snatch (Score is Weight) WORKOUT ON A 5:00 RUNNING CLOCK… 30 Burpees Max Reps of Power Snatch (95/65)|(65/45) (Score is Reps)

Lue lisää
Sunnuntai 29.12.2019
Seuraavan viikon ohjelmointi pohja MA Snatch test + 5 min amrap TI Condition KE ei ohjattuja wodeja TO Aerobinen PE Clean and jerk LA condition ”Open workout” VIIKKO 1 treeni ajat 30.12MA Normaali 31.12 TI  Wod klo 10 ja klo 15 ja 16 1.1 KE ei ohjattuja wodeja 2.1 TO Klo 6 WOD ja klo
Lue lisää
Lauantai 28.12.2019
PARTNER WORKOUT IN TEAMS OF 2… 4 ROUNDS FOR TIME* 20 Deadlift (275/185)|(185/135)** 40 Toe 2 Bar 60 Cal Row *P1 works while P2 rests. Workout must be completed in order. Split reps b/t partners any way. **Additional Challenge — Double Overhand Grip for the DL and no bar slamming. -32:00
Lue lisää
Perjantai 27.12.2019

STRENGTH Thruster* *Set 1 – 30-40% x 10 Set 2 – 40-50% x 8 Set 3 – 50-60% x 6 set 4 – 60-70% x 3 WORKOUT FOR TIME 21-15-9 Thruster (95/65)|(65/45) Burpees to Target (6″) -9:00 Hard Cap- + OPTIONAL COOL DOWN  

Lue lisää
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22