Lauantai 8.2.2020

HYVÄT ASIAKKAAT!

Muutoksia tuntikalenteriin: tänä lauantaina ja seuraavan viikon tiistaista eteenpäin.

Lauantain iltapäiväWOD siirtyy 30 minuuttia eteenpäin klo 15.30-16.30. 

  • Huomio! Sauna on lämmin lauantaisin wodien ajan.

Seuraavasta tiistaista lähtien kalenterissa on klo 6 aerobinen

  • Ohjelma tulee sisältämään helposti lähestyttäviä liikkeitä ja harjoitus kestää n. 45 minuuttia (+ alkupalaveri ja välineiden haku).
  • Jos sinulla on kiire töihin tai muihin menoihin voit hyvin tehdä harjoituksen lyhyempänä ja tehokkaampana (esim. 30 min).

Paikalla on aina tottakai valmentaja, jonka avulla kaiken tasoiset harjoittelijat saavat hyvän treenin ja kokeneemmat tarvittaessa lisähaasteita yksinkertaisiin harjoitusliikkeisiin.

Nämä tuntilisäykset ovat aina toistaiseksi voimassa olevia ja seuraamme kaikkien tuntien osallistujamääriä. Aloita nyt uusi huipputapa ja liity aamuryhmään.


PARTNER WORKOUT IN TEAMS OF 3…

2 SETS x 3 MINUTES @ EACH STATION*

  • STATION 1 — Back Squat (185/125)|(135/95)**
  • STATION 2 — Cal Bike
  • STATION 3 — Toe to Bar
  • STATION 4 — Rest

*Fight Gone Bad Style. Partner 1 starts on Station 1 / Partner 2 on

S2 / P3 on S3 and rotates down. Teammates rotate between stations 1,2,3 and all partners rest at same time for the final station.

No additional rest b/t stations.

**Back Squat comes from ground.

(Score is Reps in Each Set)

FINISHER

3 SETS FOR QUALITY

  • 10 DB Man makers (light weight)
  • 10-15 Ring row
  • 10-15 Barbell Bicep Curls

-Rest as Needed b/t Sets-

HUOM! 

Lauantain iltapäivä WOD siirtyy 30 minuuttia eteenpäin klo 15.30-16.30

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22