Perjantai 31.1.2020

STRENGTH

3-3-3-3-3 Strict Press*

*Start moderate and build to heaviest set of 3.

(Score is Weight)

WORKOUT

2 ROUNDS FOR TIME
  • 15 Push Press (115/75)|(75/55)
  • 25 Box Jump (24/20)
-Rest 1:00-

FOR TIME
  • 30 Push Press (115/75)|(75/55)
  • 50 Box Jumps (24/20)
(Score is Total Time)

Rookie wod klo 17

Ring skills etc.. +

"EMOM" x 12 MINUTES
  • MIN 1 – 12-16 DB Snatc
  • MIN 2 - 150-200 m Arunner
  • MIN 3 – 12-16 DBsquat (hold anyhow)
  • MIN 4 - :45 Plankhold

Hyvät asiakkaat, meillä on mahtavia uutisia: RYTKY-palvelumme kehittyy!

Salimme vuoden teeman mukaisesti on tavoitteenamme ammattimaistaa toimintaa ja siihen liittyen haluamme siirtyä enevissä määrin pois muilta alustoilta (fb/insta) sillä se lisää kommunikaatiokatkoksia eikä tavoita eri palveluihin oikeuttavia salin asiakkaita tasapuolisesti.

Mikä on Rytky?

Sunnuntaina www sivuilla oleva treeni jossa ei ole valmentajaa paikalla.

  • Treeni näkyy aina edeltävänä lauantaina klo 21 (sunnuntain treenipäivityksen yhteydessä).
  • Tämä on yhteisöllisyyttä painottava harjoitus, jossa voi vapaammin treenata hyvällä porukalla.
  • Treenin yhteydestä löytyy valmiiksi lämmittely ja skaalaukset.

YHTEISLÄHDÖT ilman valmentajaa KLO 11 TAI KLO 18. Liity Facebook CFP ADVANSED ryhmään,jossa saa lisätietoa asiasta

Tervetuloa harjoittelemaan omatoimista treenaamista yhdessä mahtavan treeniporukan kanssa.

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22