Keskiviikko 8.1.2020

Ohjelmoinnista 2020

vuoden 2020 tavoitteemme on parantua fyysisen harjoittelun joka osa-alueella – muistathan siis, että teemme asioita pitkän aikavälin tavoitteet silmällä pitäen. Parhaiten tavoitteeseen pääsemme jakamalla vuosi noin kahden kuukauden mittaisiin painotuksiin. Tulemme myös tekemään testejä samoilla treeneillä, jotta kehitys ei jää pelkän mutu-tuntuman varaan. Ohjelmointi tulee olemaan läpi vuoden tottakai toiminnallista ja monipuolista painotuksista huolimatta.

Tammikuussa käynnistetään kone .Sen lisäksi pääpaino on taito- ja kuntoharjoittelussa. Tammikuu on siis erityisen hyvä aika aloittaa treenit, sillä päätavoite on päästä matalalla kynnyksellä treenirutiineista tiukasti kiinni – ja saada myös muutama tärkeä testitulos harjoituspäiväkirjaan vuotta ajatellen.

Vuoden alkuun on mukava testata jo klassikoiksi muodostuneita benchmark-treenejä kuten Fran ja Diane. Testasimme myös viime viikolla tempauksen ja rinnalleveto+työnnön ykköset.

Taidoissa puolestaan tammi-helmikuussa käydään seuraavien liikkeiden kimppuun: leuanveto kippaamalla, käsilläseisontapunnerrus, muscle up, varpaat tankoon liike ja köysikiipeily.


EMOM x 10 MINUTES

  • MIN 1 — 4 Thrusters (Building)*
  • MIN 2 — :40 Practice Gymnastic Kipping Pull-up**

*Start light and build eachminute. Goal is to end 40-50% above the workout weight.

**Drill connecting reps with the push away from the bar.

 


BENCHMARK WORKOUT

”FRAN”

FOR TIME 21-15-9

  • Thruster (95/65)|(65/45)
  • Pull-Up

+

OPTIONAL COOL DOWN FOR RECOVERY

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22