Maanantai 25.11.2019

Tarvitsemme apuasi!

Vastaamalla palaute kyselyyn autat meitä kehittämään toimintaamme ja tekemään salista parhaan mahdollisen treenipaikan.

Saatte tämän viikon aikana e-mailin, jossa muutama kysymys.Arvostamme erityisesti antamaanne aikaa vapaasti kirjoitettuihin vastauksiin.

HUOM! Kaikki vastaukset tulevat nimettöminä ja pakollisia vastauskohtia ei ole.

Kiitos kyselyyn käyttämästä ajasta.

Hyvää loppuvuotta!

T. Tuomas & Ida sekä koko CFP:n henkilökunta


WORKOUT

5 ROUNDS FOR TIME

  • 25/22 Cal Row
  • 15 Burpees to Plate
  • 7 Bar Muscle-Ups

COOL DOWN FOR RECOVERY

  • 2:00 Pec Release (L)
  • 2:00 Pec Release (R)
  • 2:00 Child’s Pose

HYVÄT ASIAKKAAT 

Tällä viikolla testaamme YKKÖSET etukyykyssä (front squat) ja vauhtipunnerruksessa (push press). Tarkoituksena ei ole ottaa ”räkä” ykkösiä, vaan puhdas maximi,minkä avulla saatte seuraavien viikkojen treeni painot. Jos et jostain syystä pääse testaamaan 1 RM:ää, voit käyttää apuna 3RM tai jotain muuta suuntaa antavaa tulosta/arviota Vanhat RM tulokset. Valmentajat auttavat kyllä tässä asiassa tulevilla viikoilla.

 

  • TI push press 1 rm + push press metcon
  • KE front squat 1rm + front squat metcon
  • TO aerobiset
  • PE ”benchmark workout” (power clean and jerk) + cool down
  • LA condition + finisher

 

TÄMÄN VIIKON SAUNA VUORO ON MIEHILLÄ

Sauna on käytössä

  • MA-PE klo 16.00-20.15
  • LA klo 11.00 – 12.30
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22