5 vinkkiä 

Miten käynnistää harjoittelu uudelleen?

1. Saavu paikalle, sen jälkeen kaikki sujuu itsestään. Tämä toimii myös muissa asioissa. On ihan normaalia tiedostaa, että ”pitäisi”, mutta silti ei tee mieli aloittaa – jopa huippu-urheilijatkin kärsivät aika ajoin tästä. Kun olet esimerkiksi päättänyt minä päivinä treenaat, älä jää lähdönhetkellä pohtimaan tekeekö nyt kuitenkaan loppujen lopuksi mieli ja älä varsinkaan siirrä aloittamista surullisen kuuluisasti ”huomiselle”. Teet asiat myös helpommiksi itsellesi kun pidät kiinni siitä mistä olet päättänyt.

2. Muista, että kaikki harjoitukset ovat skaalattavissa. Jos kroppasi kipuilee tai voimatasot sitä vaativat tulee liikettä muuttaa tai vaihtaa. Valmentaja on tunneilla tätä varten.

3. Harjoittelun aloittamien on usein kytköksissä ruokavalion siivoamiseen ja yleisesti hyvinvoinnista kiinnostumiseen. Tämä on hieno asia. Pidä kuitenkin mielessä, että pitkässä juoksussa merkitystä on sillä, mitkä tavat saat pidettyä. Aloita ruokavaliomuutos lisäämällä olemassa olevaan jotain terveytesi kannalta merkityksellistä sen sijaan, että tekisit itsellesi vaatimuksia ja kieltolistoja. Esimerkiksi yksi marja- ja/tai vihersmoothie päivässä tekee vuodessa helposti 120 kg enemmän kasviksia, marjoja. Katso lisää ruokavaliovinkkejä täältä.

4. Se taso minkä olet kerran saavuttanut on saavutettavissa uudestaan. Usein vieläpä paljon nopeammin kuin uskotkaan. Älä siis lannistu vaikka oma kunto ei lähtötilanteessa ole sellainen kuin haluaisit. Treeni kerrallaan pääset tavoitteisiisi aivan varmasti.

5. Yksi tärkeimmistä vinkeistä: tule tunneille, sillä siellä kuntosi kehittyy nopeasti ja takuuvarmasti. Tunnilla saat monipuolisesti haastettua kehoasi että mieltäsi ja saat valmennusta tarpeidesi ja taitotasosi mukaan. Mikä parasta: saavut vain paikalle, teet mitä käsketään ja olet tunnissa valmis.

Lämpimästi tervetuloa mukaan jatkamaan hyvää harrastusta!

Harjoittelun aloittamiseen on useita helppoja tapoja:

1. Saavut paikalle ja kerro tunninvetäjälle nimesi ja laskutus väli/sopimus. Jäsenyys kytketään siitä päivästä päälle eli ei tarvitse odottaa kuunvaihdetta.

2. Laita viestiä laskutukseen: laskutus@crossfitpori.fi.  Ilmoita koska aloitat ja toiveesi laskutusvälistä/sopimuksen pituudesta.

3. Maanantaisin tiskillä. Tiskillä palvelemme sinua mielellämme myös muissa saliin ja treeniin liittyvissä asioissa. Katso aukioloajat täältä.

”The difference between

what you are

and who you want to be

is what you do.”

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
040 0169266
Aukioloajat
06-22