Tiistai 2.7.2019

Oly lifts:

Complex for 10 min:Clean deadlift under the knee + clean high pull + muscle clean + front squat

Complex for 10 min: halting push press, halting split jerk , split jerk

*light/moderate weights


10 minutes: Squat clean and jerks

*Go over work out weight


w/partner for quality

6 rounds

  • 8 x Squat clean and jerks (max 2/3 of 1 rm)
  • 100 m farmers walk (32/24 kg)

*split reps and meters

*Other holds/carry light stone or 20lbs wall ball all the time

—-

HEINÄKUUN HARJOITUSAJAT 

Tulemme seuraamaan asiakkaiden keskimäärää tunneilla tarkasti.

Heinäkuun aikana monella on mahdollisuus treenata eri aikaan kuin normaalisti.

Suosittelemmekin,että käytätte paljon aamupäivän wodeja.

Esimerkiksi TIISTAISIN JA KESKIVIIKKOISIN klo 9 ja 10 WOD laitettiin tarjolle kesän alkuun siksi että oli hyvin porukkaa aamuisin.

Näiden tuntien lisäksi seuraamme teidän käymistänne ja SAATTE NÄIN ”ÄÄNESTÄÄ JALOILLANNE” pysyykö esimerkiksi yllä mainitut tupla aamutunnit.

Pysytään aktiivisena ja raahataan se kroppa vaikka väkisin salille vaikka lomaa yms: pukkaa.

Nähdään salilla

Tuomas

MA klo 9 aamu treeni tunnelmaa 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22