Keskiviikko 13.2.2019

Skills for metcon

MU, HSPU etc..


Nate

Complete as many rounds in 20 minutes as you can of:

  • 2 Muscle-ups
  • 4 Handstand Push-ups
  • 8 Kettlebell swings(32/24kg)

Scale:

2 Muscle ups to bar mu or mu transition exercise or  4 Pull-ups and 4 Dip or push-ups etc
4 HSPU to elevated handstand Push-up or 6 Heavy dumbell strict press
8 Kettlebell swing to 28/20kg,  24/16kg etc…

 

HUOM! TÄMÄN KESKIVIIKON VIIMEINEN WOD klo 19-20 on  Aerobinen

Treeni on sama kuin seuraavan päivän torstain treenit. Tällä pyritään purkamaan torstain klo 18 ruuhkaa.

Jos treenaat yleensä aerobisen torstai iltana niin tämä on toinen vaihtoehto tai jos et yleensä keskiviikkoisin treenaa niin tällä tunnilla tarjolla peruskuntotreeniä. Tunti on ollut ”hiljainen” ja tällä lisäpalvelulla saamme ehkä enemmän harjoittelijoita paikalle. Kokeillaan.

Keskiviikon klo 19-20 aerobinen

3×13 min 2min rest between workouts

A. 13min bike

B. 13 min Amrap: 10-15 scap push up , 6+6 one arm kb thruster, 200m run (4x edestakas sali)

C. 13min amrap: 5 cal ski , 5 cal row, 10 cal ski, 10 cal row ,15 and 15 ,etc..

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22