Sunnuntai 10.3.2019

CrossFit Porin maaliskuun ohjelmointipohjaa ja tavoitteita.

Seuraavan neljän viikon aikana treeneissä on keskimääräistä enemmän voima- ja painonnostoharjoittelua, levytankoliikkeitä.Tavoitteena on kehittää perusvoimaa, tulla paremmaksi painnonnostajaksi ja kovempaan kuntoon. Metconit ovat keskimäärin 5-15 minuutin mittaisia ja n. 1 kerran viikkoon teemme benchmark-treenin. Torstain aerobiset mahdollistavat kuntopohjan luomisen pidemmillä ja rauhallisemmalla tahdilla tehtävällä treenillä. Tämän kauden jälkeen tulee täysin erilainen ja palauttava, jonka jälkeen siirrytään taas takaisin tulevan kuukauden tyyliseen harjoitteluun eri liikkeillä.

Seuraavan viikon ohjelmointipohja

  • Ma OHS / snatch balance  ROOKIE WOD klo 18
  • Ti Deadlift EASY WOD klo 17-18
  • Ke Skills + ”Nate” ROOKIE WOD klo 18 HUOM ! Aerobinen klo 19-20
  • To Aerobinen +  aerobiset alkaa jo klo 15 ja 17-18 EI aerobista. (Kaveri wod silloin)
  • Pe Squats 
  • La Condition HUOM! MAALISKUUN AJAN WODIT KLO 9, KLO 10 JA KLO 15. CF OPEN KARKELOT AIKAISTUVAT MYÖS SAMALLA. KATSO AIKATAULU TREENIAJOISTA
  • Su klo 12 Bodyweight strength Wod

KATSO TARKEMMAT AIKATAULUT TREENIT/treeniajat osiosta www sivuilta.

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22