Sunnuntai 3.3.2019

CrossFit Porin maaliskuun ohjelmointipohjaa ja tavoitteita.

Seuraavan neljän viikon aikana treeneissä on keskimääräistä enemmän voima- ja painonnostoharjoittelua, levytankoliikkeitä.Tavoitteena on kehittää perusvoimaa, tulla paremmaksi painnonnostajaksi ja kovempaan kuntoon.

Metconit ovat keskimäärin 5-15 minuutin mittaisia ja n. 1 kerran viikkoon teemme benchmark-treenin. Torstain aerobiset mahdollistavat kuntopohjan luomisen pidemmillä ja rauhallisemmalla tahdilla tehtävällä treenillä.

Tämän kauden jälkeen tulee täysin erilainen ja palauttava, jonka jälkeen siirrytään taas takaisin tulevan kuukauden tyyliseen harjoitteluun eri liikkeillä.

Seuraavan viikon ohjelmointipohja

  • Ma Thruster + ”Fran” ROOKIE WOD klo 18
  • Ti Pull-ups + static strength EASY WOD klo 17-18
  • Ke Deadlifts + intervals ROOKIE WOD klo 18
  • To Aerobinen + kehonhuolto
  • Pe Clean and jerk + for time
  • La Bench press + ”otm” HUOM! MAALISKUUN AJAN WODIT KLO 9, KLO 10 JA KLO 15. CF OPEN KARKELOT AIKAISTUVAT MYÖS SAMALLA. KATSO AIKATAULU TREENIAJOISTA
  • Su klo 12 Bodyweight strength Wod

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22