Maanantai 25.2.2019

Hyvät asiakkaat. CrossFit Porin maaliskuun ohjelmointipohjaa ja tavoitteita.  Tuomas vastaa pääasiassa CFP harjoitusten suunnittelusta ja Elli suunnittelee torstain aerobiset treenit. Seuraavan viikon ohjelmointiin otettiin koko valmennus porukka mukaan Näin saimme vaihtelevan ja monipuolisen paketin. Viikon harjoitukset eivät sisällä levytanko liikkeitä ja kovia aikaa vastaan harjoituksia. (pois lukien perjantain 6 min amrap) Seuraavan viikon ohjelmointi on hieman kevennetty ja erillainen. Keskity tekniikkaan ja kuuntele valmentajan ohjeita Tämän viikon jälkeen mennään taas 4 viikkoa keskittyen enemmän voima- ja painonnostoharjoittelua. Metconit ovat keskimäärin 5-15 minuutin mittaisia ja n.1 viikossa teemme benchmark treenin. Torstain aerobiset mahdollistavat kuntopohjan luomisen pidemmillä ja rauhallisemmalla tahdilla. Palauttava viikko jälleen tämän kauden jälkeen. Plyo day Wu: 2-3 rounds 10 min
  •  5 ×High target wall ball, light weight
  • 15 × Jumping jack (tähti hyppy)
  • 3 ×broad jump (vauhditon pituushyppy)
Work: n. 20 minutes Box jump (high/one leg/explosive step up etc.)
Quality and explosive movements on the min for 16 min  20s/40s On/Off
  • battle ropes / slam ball
  • alternating rotational throws with wall ball
  • high knee taps
  • burbee high jumps
Go fast and have fun! ROOKIE WOD klo 18 Box squat and todays ”otm” metcon
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22