Maanantai 28.1.2019

CrossFit Porin helmikuun ohjelmointipohjaa ja tavoitteita.

Seuraavan neljän viikon aikana treeneissä on keskimääräistä enemmän voima- ja painonnostoharjoittelua, levytankoliikkeitä mm. etukyykky, thruster, press.

Myös rinnalleveto + työntö ja tempaustreenejä on keskimääräistä enemmän.

Tavoitteena on kehittää perusvoimaa ja tulla paremmaksi painnonnostajaksi.

Metconit ovat keskimäärin 5-15 minuutin mittaisia ja n. 1 kerran viikkoon teemme benchmark-treenin.

Torstain aerobiset mahdollistavat kuntopohjan luomisen pidemmillä ja rauhallisemmalla tahdilla tehtävällä treenillä.

Tämän kauden jälkeen tulee täysin erilainen ja palauttava 5.viikko, jonka jälkeen siirrytään taas takaisin tulevan kuukauden tyyliseen harjoitteluun eri liikkeillä.

 

CROSSFIT PORIN OHJELMOINTI JA VOIMAHARJOITTELU LUENTO

Järjestämme ylläolevaan asiaan ja voimaharjoitteluun liittyen luennon keskiviikkona 30.1 klo 17.30-19

Luento pidetään yhdessä Tuomaksen ja Juha Kangasniemen rautaisen kokemuksen pohjalta. (Tänä aikana ei ole treenejä)

Ilta-aikana ennen ja jälkeen luennon järjestetään harjoitukset FAST WOD (45 min) tyyliin. Näin saamme mahdollisimman paljon harjoituksia tarjolle.

Suosittelemme kaikkien CrossFit Porin asiakkaiden saapuvan paikalle!

Koittakaa sopia kimppakyytejä ja jättäkää autot hieman kauemmas, koska suuren ruuhkan takia kaikki autot eivät tietenkään mahdu tontille.

TERVETULOA!


 

Front squat 3×5

  • 3 heavy sets, 80-85% of 1rm

10 rounds for time:

  • 10 wall balls
  • 10 ring push-ups

Scale ring push: dicrease reps, hand released push-up, push-up etc.

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22