Sunnuntai 27.1.2019

CrossFit Porin helmikuun ohjelmointipohjaa ja tavoitteita.

Seuraavan neljän viikon aikana treeneissä on keskimääräistä enemmän voima- ja painonnostoharjoittelua, levytankoliikkeitä mm. etukyykky, thruster, press.

Myös rinnalleveto + työntö ja tempaustreenejä on keskimääräistä enemmän.

Tavoitteena on kehittää perusvoimaa ja tulla paremmaksi painnonnostajaksi.

Metconit ovat keskimäärin 5-15 minuutin mittaisia ja n. 1 kerran viikkoon teemme benchmark-treenin.

Torstain aerobiset mahdollistavat kuntopohjan luomisen pidemmillä ja rauhallisemmalla tahdilla tehtävällä treenillä.

Tämän kauden jälkeen tulee täysin erilainen ja palauttava 5.viikko, jonka jälkeen siirrytään taas takaisin tulevan kuukauden tyyliseen harjoitteluun eri liikkeillä.

CROSSFIT PORIN OHJELMOINTI JA VOIMAHARJOITTELU LUENTO

Järjestämme ylläolevaan asiaan ja voimaharjoitteluun liittyen luennon keskiviikkona 30.1 klo 17.30-19

Luento pidetään yhdessä Tuomaksen ja Juha Kangasniemen rautaisen kokemuksen pohjalta. (Tänä aikana ei ole treenejä)

Ilta-aikana ennen ja jälkeen luennon järjestetään harjoitukset FAST WOD (45 min) tyyliin. Näin saamme mahdollisimman paljon harjoituksia tarjolle.

Suosittelemme kaikkien CrossFit Porin asiakkaiden saapuvan paikalle!

Koittakaa sopia kimppakyytejä ja jättäkää autot hieman kauemmas, koska suuren ruuhkan takia kaikki autot eivät tietenkään mahdu tontille.

TERVETULOA!


Seuraavan viikon on ohjelmointi pohjautuu siis yllä mainittuun pohjaan.

Nyt mennään siis neljä viikkoa niin ja viides viikko kevennetty.

 

  • Ma Front squat + for time
  • Ti Press + amrap
  • Ke 2×10 min amrap Luento klo 17.30-19. Katso treeni ajat kalenterista.
  • To Aerobiset ja kehonhuolto klo 19 
  • Pe Weighted pull-up +Condition + kehonhuolto klo 17
  • La Hang squat cleans (erikois aikataulu winter warin takia, 1 wod klo 11)
  • Su klo 12 Bodyweight strength Wod

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22