Maanantai 7.1.2019

Tänään tiski auki klo 17.30 -19


Oly skills:

Snatch Deadlift + Power Snatch + Overhead Squat 

+

0n the min for 10 minutes 

Power Snatch + Overhead Squat 

  • 65-80 % of 1 rm Power snatch

Intervals: 3 rounds 2 min on / 2 min Off

  • 6 DB snatch (55-35lbs)
  • 6 Burpee
  • 6 box jump (60/50 cm)

Go fast! keep same score in all rounds


Rookie wod klo 18 Sama treeni skaalatusti


Hyvät CrossFit Porin urheilijat,

Tässä kurkistus tulevien kuukausien ohjelmointiin:

Vuoden vaihteen jälkeen teemme ensimmäiset kolme viikkoa samantyylisellä pohjalla kuin loppuvuodenkin harjoitukset, joskin viikkotasolla näkyy keskimääräistä enemmän toivotusti kinkunsulatus-/kuntotreenejä.
Treenit on suunniteltu niin, että tunnit pystytään viemään läpi vaikka olisi väkeä ruuhkaksi asti.

Tammikuun viimeinen viikko on kevennetty ja sen jälkeen alkaa koko lopputalven kestävä jakso (helmi-  huhtikuu). Tänä aikana paneudumme perusteisiin. Jakson tavoitteena on kehittää erityisesti voimaa ja lihasta.
Kuntoharjoitukset sijoitetaan niin, että ne sopivat hyvin ohjelmoinnin mukaiseen voimaharjoitteluun. Taitoharjoitukset pysyvät tasaisesti myös mukana tukevana. Jakso sopii erinomaisesti niin aloittelijalle kuin jo pidempäänkin harrastaneille. Tänä ko. aikana on myös CrossFit Open 2019, . Siitä lisää myöhemmin.

OHJELMOINTI

Ohjelmointimme koostuu kuudesta ohjelmoidusta treenistä per viikko. Sunnuntaisin on lepopäivä ohjelmoinnin mukaan. Treenien aiheena on usein jokin taito, voima, painonnosto tai kunto. Ohjelmointipohja tulevalle viikolle ilmoitetaan erikseen sunnuntain päivityksessä ja päivän treeni = wod ilmestyy sivuille edeltävänä iltana.

WOD
Treenit koostuvat lämmittelystä, voima/taito-osiosta ja tunti päätetään sopivaan kuntoharjoituksen. Kaikki harjoituksen osiot ohjastetaan erikseen. Valmentaja aina paikalla sinua varten.

ROOKIE WOD
Rookie Wod on suunniteltu juuri aloittaneille (noin 2 kk sitten alkeiskursseilta tulleille). Rookie Wodin ohjelmointipohja ilmoitetaan lyhyesti nettisivuilla. Näillä tunneilla valistamme ja kerromme myös CrossFit harjoitusmenetelmästä ja opetamme skaalaamaan.

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22