Sunnuntai 12.11.2017 Ohjelmointi palaa normi tilaan

Seuraavan viikon ohjelmointi:

Tällä viikolla ohjelmointi palaa normi tilaan. Tästä eteenpäin esim : voimaharjoitukset etenevät  3 viikkoa 5-3-1 systeemillä

Voimatreenissä teemme 3×5, 3×3 ja 3×1 työsarjoja. Päämääränä on tehdä ennätyksiä ilman maksiminostoja. Käytännössä tarkoittaa sitä, että ei nosteta RM-rautoja vaan tehdään esim. kolme sarjaa 80-90 prosentilla maksimista ko. toistomäärälle. 3×5 ja 3×3 treeneissä tavoitellaan siis kolme raskasta sarjaa eikä haeta maksimirautoja. 3×1 treeneissä voit lähteä hakemaan maksimirautoja, jos siltä tuntuu, tai muuten tehdä taas kolme raskasta ykköstä. Eli jos on hyvä päivä niin käytä se hyödyksi!

Painonnostossa tärkeintä on tekniikka, ei painot. Painoa voit nostaa enemmän kun tekniikka pysyy kasassa. Älä silti ole ”liian arka.”

Jos nosto ei menisi painonnostokisoissa läpi, on syytä olla lisäämättä painoa.

Skill harjoituksissa ole kärsivällinen. Tunneilla saat kysseisiin liikkeisiin hyvät progressiot joita pystyt myös jatkamaan omatoimisesti

Condition / metcon osiot

Välillä pitää ottaa kaikki irti, mutta ei useasti viikossa.

Vaikka usein mennään aikaa vastaan , pyri pitämään liike hyvänä. Ensimmäinen nosto/liike on yhtä hyvä kuin viimeinen

Kuuntele näissä harjoituksissa myös päivän kuntoa !

Hyviä treenejä !


 

  • Ma Yläpelti
  • Ti Oly snatch
  • Ke vetoa + kyykkyä
  • To Skill 
  • Pe Condition
  • La PIKKUJOULUT aamupäivällä / päivällä tarjolla wodeja
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
040 0169266
Aukioloajat
06-22