Sunnuntai 27.8.2017

HUOMIO !

  • Tunnin lisääntyvät KE iltaan 1 tunti lisää. Katso tarkemmin TÄÄLTÄ
  • ”KISARYHMÄ” PALAA KESKIVIIKOLLE klo 18 ! Face ryhmä tehdään uudestaa nimellä CFP KISARYHMÄ
  • Lisäilemme näin pikku hiljaa Wodeja syksyllä tarpeen mukaan, eli lisää on tulossa !

 

”UUTTA” !

ROOKIE WOD (Ma klo 18, Ke klo 20 ja Pe klo 19)

ROOKIE WOD on tullut Easy wodin tilalle. Se on valjastettu juuri aloittaneille (noin 2-3 kk sitten alkeiskursseilta tulleille)Tunnit ohjelmoidaan erikseen ja sisältävät enempi skaalauksia.

Rookie Wodin ohjelmointi pohja ilmoitetaan lyhyesti netti sivuilla.

Nykyiset ”vanhalla nimellä” EASY WODIT ovat liukuneet pikku hiljaa samoiksi treeneiksi kuin normi WOD. Nimi on vain ollut eri ja nimi on houkutellut enempi aloittelijoita. Pärjäät siis WODISSA jos Olet käynyt vain EASY WODISSA

Eli et menetä mitään vaikket kriteerien mukaan pääsisi tulemaan ROOKIE WODIIN. Toki emme aja ketään ulos tunnilta, koska joku ei pääse muuna ajankohtana.Emme siis seuraa kuinka kauan olet käynyt yms… Toki koitamme puhua järkeä niille jotka eivät usko itseensä.

Usein kuulemme lauseita aloittelijoilta !

  • ”minähän olen vain tiellä WODISSA” —> ET OLE, koska sinulle skaalataan treeni sopivaksi. Jos emme huomaa sinua , kysy valmentajalta sitä varten me siellä ollaan
  • ”Nuo muut on niin kovia, en pärjää”  —-> EI OLE JA SINÄ TREENAAT ITSELLESI. Toki jos  kilpikonna rupeaa kilpailemaan jänisten kanssa niin kumpikaan ei siitä mitään saa.
  • ”En osaa” —-> NO HEI , sinun ei tarvitse koska sitä varten harjoitellaan. Valmentaja kyllä löytää sopivan / järkevän skaalauksen sinulle . Skaalaukset sanotaan myös AINA liikkeisiin erikseen myös normi WODEISSA
  • ”En voi hypätä vielä easy wodista normi tunnille” —> SELVÄ , KUITENKIN TREENASIT EASY WODISSA ja kivaa oli ? . Erona ei ollut lähinnä kuin nimi ja harjoituksen jälkeinen vapaa aika puheille ja kysymyksille (koska treeni oli viimeisenä)

Näin tällä kertaa. Tämä asia palvelee kaikkia ja jakaa väkeä tasaisemmin tunneille !

 

Tuomas

 


 

Viikon ohjelmointi:

  • Ma: Back squat 1 rm + 21-15-9 for time
  • Ti: Gymnastick strenght + intervalls
  • Ke: Oly: 1 Rm power clean
  • To:Kipping skills + easy pace condition
  • Pe:Snatch Balance + 12 min ”EMOM”
  • La: Condition

 

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
040 0169266
Aukioloajat
06-22