PÄIVÄN TREENI

Lauantai 23.3.2019

Zercher squat  reps 8-5-5 / heavy weights On the min for 16 minutes: 12-16 GHD sit up or (weighted sit-up) 12-16 Double KB swing (max eye level) 12-16 1 arm DB squat (6+6 – 8+8, front rack) Rest  Go heavy !

Lue lisää
Perjantai 22.3.2019

Rope climb + pulling strength advanced practice challenging variations rookie practice foot lock technique Metcon  Intervals: 3 Rounds for time 15/12 Cal Row 10 burpee box jump over 24/20 15 wall ball 10 Burpee box jump over 12/9 cal assault bike 5 min time cap in every round 3 min rest after each round 

Lue lisää
Torstai 21.3.2019

HUOM! Torstain kaikki iltatunnit klo 16-20 on aerobisia. Torstain aikataulu klo 6 aerobinen klo 9 aerobinen klo 16 aerobinen klo 17 aerobinen klo 18 aerobinen klo 19 aerobinen Aerobinen: 2x20min A. 20 min with partner: Other Row 750 m while other do amrap: w/empty barbell 10 press 10 thruster 10 back squat (scale reps 6-10) Rest 3 min

Lue lisää

Tutustu saliin, aikatauluihin ja aloita.

CROSSFIT PORI
Tutustu
TREENIAJAT
Tutustu
ALOITTAMINEN
Tutustu
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22