PÄIVÄN TREENI

Torstai 19.9.2019

AEROBINEN ”On the min for 40 min” Hang from the bar 15 american KB swing (moderate /light weight) Lateral squat 6-8 resp for both legs Ski Handstand hold  30-45 sec. HUOM! Viime viikolla viimeisellä aerobisella oli 3 henkilöä, joten klo 19-20 treenissä hyvin tilaa —— ROOKIE WOD KLO 17-18  Skills + KB american swing technic

Lue lisää
Keskiviikko 18.9.2019

STRENGHT:  3 x 3 Push press (15 min) as heavy as form allows more weight in every work set. start w/about 80% of 1 rm and then 2 x 10 Push press  65-70% of the heaviest 3 rep set 3 minute rest between sets BODYBUILDING 3 super sets: 8 Chin up (3 sec up, hold on the

Lue lisää
Tiistai 17.9.2019

Tänään jatkamme viime maanantaina alkanutta kyykky ohjelmaa Korjataan vielä, että ohjelma kestää yhteensä 8 viikkoa,joten vielä  7 viikkoa jäljellä. Teemme aina 1 kyykkyyn keskittyvän päivän viikoossa. Luvassa paljon sarjoja lyhyemmillä tauoilla ja tehokas metcon/apuliike jumppa loppuun STRENGHT Alternating Every 90 sec. for 15 minutes 3-4 front squat 6-7  back squats *68% of 3 RM back squat

Lue lisää

instagram

Tutustu saliin, aikatauluihin ja aloita.

CROSSFIT PORI
Tutustu
TREENIAJAT
Tutustu
ALOITTAMINEN
Tutustu

Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22