PÄIVÄN TREENI

Tiistai 19.3.2019

DU and Handstand / Handstand push ups skills For time: 100 x DU 50 x Abmat sit-up 2 x Handstand push-up 80 x DU 40 x Abmat sit-up 4 x HSPU 60 x DU 30 x Abmat sit-up 6 x HSPU 40 x DU 20 x Abmat sit-up 8 x HSPU 20 x DU 10

Lue lisää
Maanantai 18.3.2019

Complex: 2-position clean (above the knee, floor) + 1 jerk Go heavy , no fails ! Clean pull 3×3. Use 100% of 1RM clean 7 min AMRAP: 7 kettlebell clean & jerks, left arm (24/16kg) 7 kettlebell clean & jerks, right arm 7 knees-to-elbows (strict)

Lue lisää
Sunnuntai 17.3.2019

HYVÄT ASIAKKAAT! Teimme keskiviikkoon ja torstaihin toistaiseksi pysyviä aikataulu muutoksia.  Kehonhuolto WOD on seuraavasta viikosta lähtien keskiviikoisin klo 19-20. Samaan aikaan ei ole normi WODIA Torstain kaikki iltatunnit klo 16-20 on aerobisia.  KATSO TARKEMMAT AIKATAULUT TÄÄLTÄ Seuraavan viikon ohjelmointipohja Ma Rinnalle veto ja työntö   Ti  Taitoja ja ”taitoliike metcon”  Ke Maastaveto ykköset + apuliikkeitä 

Lue lisää

Tutustu saliin, aikatauluihin ja aloita.

CROSSFIT PORI
Tutustu
TREENIAJAT
Tutustu
ALOITTAMINEN
Tutustu
Osoite
Puinnintie 16, 28360 Pori
Puhelinnumero
0400 169 266
Aukioloajat
06-22